Ενιαία Κείμενα της Ο.Λ.Μ.Ε. για τη Β’ φάση αξιολόγησης

 Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Οι εκπαιδευτικοί αγωνιζόμαστε για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριων μας σε ένα σχολείο συμπεριληπτικό, δημόσιο και δωρεάν, που δε θα διαχωρίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες και θα τους προσφέρει ενιαία τη γνώση.

Κοινή διαπίστωση είναι ότι τα σχολεία λειτουργούν χάρη στη φιλοτιμία, στην προσπάθεια και στην προσφορά των εκπαιδευτικών, όπως έδειξε και η περίοδος της καραντίνας. Οι εκπαιδευτικοί, εκτός από τα διδακτικά τους καθήκοντα, διεκπεραιώνουν πλήθος άλλων εργασιών και δραστηριοτήτων, μη σχετικές με το παιδαγωγικό τους έργο, ενώ συνεχώς επιφορτίζονται και με νέα καθήκοντα.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ προτείνει οι Σύλλογοι Διδασκόντων/ουσών να κρατήσουν ενιαία στάση με βάση τις θέσεις του κλάδου, προκειμένου να εμποδίσουν την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, συμπληρώνοντας την πλατφόρμα του ΙΕΠ με τα παρακάτω ενιαία κείμενα:  (πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο)