Πριν αλέκτωρ λαλήσει … άπαξ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΜΠΟΥΛΟΥΜΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

και ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑ ΓΙΩΡΓΟΥ

της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Θέμα: Συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 9-8-2023

Διάρκεια συνεδρίασης: 1 ώρα και 15 λεπτά

Κάποιοι θα πουν ότι το προηγούμενο ενημερωτικό ήταν προφητικό, αλλά όχι. Απλά στο πέρασμα των χρόνων έχουμε αποκτήσει την ικανότητα να προβλέπουμε το μέλλον. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε Διευθυντές, αριστούχους μεν, πλην όμως καινούργιους και άρα χωρίς την απαραίτητη εμπειρία, που σημαίνει ότι κάνουν και λάθη. Άλλωστε ποιος γεννήθηκε γνωρίζοντας τα πάντα;

Συναδέλφισσα, συνάδελφε τα θέματα που εξετάστηκαν και δεν εξετάστηκαν στις 09-08-2023 (Πράξη 20η) από το ΠΥΣΔΕ Πιερίας είναι τα εξής:

Θέμα 1ο: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Εγκρίθηκε ομόφωνα η άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου ενός εκπαιδευτικού ΠΕ86.

Θέμα 2ο: Εξέταση του ανακοινοποιημένου πίνακα λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων του ΓΕ.Λ. Κ. Μηλιάς για το διδακτικό έτος 2023-2024 για τη διενέργεια τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά.

Ο προηγούμενος Πίνακας εμφάνιζε 20 μαθητές στην Α΄ Λυκείου και ο καινούργιος 28, δηλαδή 40% περισσότερους. Μετά από επικοινωνία με τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, αλλά και τους Διευθυντές των Γυμνασίων Κ. Μηλιάς και Ρητίνης το αίνιγμα λύθηκε. Υπάρχουν 23 μαθητές εγγεγραμμένοι στην Α΄ Λυκείου του ΓΕ.Λ. Κ. Μηλιάς και 8 μαθητές προεχόμενοι από το Γυμνάσιο Κ. Μηλιάς, από τους οποίους οι 2 μετεξεταστέοι, οι οποίοι δεν έχουν κάνει ηλεκτρονική εγγραφή. Παρά το ότι δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως επαφή με τους μαθητές αυτούς, η εκτίμηση του Διευθυντή είναι ότι από τους 8 οι 5 θα γραφτούν στο ΓΕ.Λ. Κ. Μηλιάς, που σημαίνει 2 τμήματα στην Α΄ Λυκείου. Ως αποτέλεσμα έχουμε άρση της υπεραριθμίας του ΠΕ02 και εμφάνιση λειτουργικού κενού σε ΠΕ06 και ΠΕ86.

Και πού είναι το πρόβλημα; Το πρόβλημα θα υπάρξει, εάν η πρόβλεψη του Διευθυντή αποδειχθεί λανθασμένη. Τότε οι συνάδελφοι ΠΕ06 και ΠΕ86, που θα έχουν τοποθετηθεί με βάση τα μόριά τους και τις δηλώσεις προτίμησής τους θα χάσουν την τοποθέτηση και ο συνάδελφος ΠΕ02 θα χάσει το πλεονέκτημα της συμπλήρωσης ωραρίου, που του έδινε η υπεραριθμία.

Μιας και πρόκειται για περιφερειακό σχολείο, το οποία πρέπει να στηριχθεί, προτείναμε στο Συμβούλιο, ακόμα και στην περίπτωση που οι μαθητές της Α΄ Λυκείου είναι λιγότεροι από 28, να παραμείνουν 2 τα τμήματα. Η πρότασή μας δεν έγινε αποδεκτή. Θυμίσαμε στο Συμβούλιο την περίπτωση του 7ου Γυμνασίου, που στο παρελθόν κλήθηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς να κάνει σύμπτυξη τμημάτων, για να πάρουμε την απάντηση από τον αιρετό της ΔΑΚΕ ότι σε εκείνη την περίπτωση δεν πληρούνταν οι προϋποθέσεις και ότι το σχολείο δεν είχε αριθμό εγγεγραμμένων μαθητών, που να δικαιολογεί τον αριθμό των τμημάτων. Άραγε ποια η διαφορά με το ΓΕ.Λ. Κ. Μηλιάς, που έχει μόνο 23 εγγεγραμμένους μαθητές στην Α΄ Λυκείου; Θα ζητηθεί από το σχολείο να κάνει σύμπτυξη τμημάτων στη συνέχεια;

Σχολιάζοντας, διατυπώσαμε την άποψη ότι οι Διευθυντές που μας δημιουργούν δυσκολίες είναι από τους αριστούχους των πρόσφατων κρίσεων, οπότε, ακολουθεί ο εξής διάλογος:

– Αυτό είναι άλλο θέμα. Κι εσύ ήσουν του 12 ή του 9. Κάτω από τη βάση. Οπότε δεν χρειάζεται να μιλάς.

– Την επόμενη φορά αυτό να κάνεις να κανονίσεις. Να μου βάλουν 12 ή 9 στη συνέντευξη.

– Λάθος κατάλαβες. Αν κατάλαβες.

– Δεν καταλαβαίνω και πολλά. Γι’ αυτό δεν είμαι και Διευθυντής.

– Εντάξει. Καταλαβαίνεις δεν καταλαβαίνεις είναι άλλο θέμα. Το ότι δεν είσαι Διευθυντής, δεν επέλεξες να πας σε κάποιο από τα μειονοτικά σχολεία (!), που μπορούσες να πιάσεις. Θεωρείς ότι είσαι μεγάλος Διευθυντής.

– Δεν έπρεπε καθόλου να γίνω Διευθυντής. Κατά λάθος έγινα. Πέθανε ένας άνθρωπος και έγινα.

– Κατά λάθος έγινες.

– Κι αποδείχτηκε ότι ήμουν κακός Διευθυντής.

– Απαράδεκτος είσαι.

– Οι αριστούχοι είναι που δίνουν τα λάθος στοιχεία. Όταν έρχονταν τα στοιχεία του Μουσικού ή του εσπερινού ΕΠΑ.Λ. περνούσαμε από ανάκριση από τον αιρετό της ΔΑΚΕ. Τώρα που άλλαξαν οι Διευθυντές, δεν είπε τίποτα … γαργάρα.

– Ζοριζόταν ο Βαρδακώστας.

– Ποιος ζοριζόταν; Ούτε μια φορά δεν έπεσα έξω στις προβλέψεις μου.

– Αυτές οι πονηριές κι οι αλητείες.

Υπάρχει και συνέχεια στον διάλογο, αλλά θα την αφήσουμε για κάποιο επόμενο, πιθανώς βαρετό ενημερωτικό. Υπομονή.

Λόγω της ανακοινοποίησης, προτείναμε στο Συμβούλιο να δοθεί παράταση στις προθεσμίες των αιτήσεων, διότι στις 18-7-2023, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ενημερωθήκαμε από τον Πρόεδρο, ότι η επόμενη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ θα ήταν στις 16-8-2023. Έτσι κι εμείς με τη σειρά μας ενημερώσαμε τους συναδέλφους ότι οι υπηρεσιακές μεταβολές θα γίνουν μετά τον δεκαπενταύγουστο. Από τότε όμως έγιναν ήδη άλλες 4 συνεδριάσεις και τα στοιχεία αλλάζουν συνεχώς. Εξάλλου οι μετατιθέμενοι και οι αποσπασμένοι δεν ενημερώθηκαν με email την Παρασκευή στις 4-8-2023, αλλά την Δευτέρα 7-8-2023. Και όλοι αυτοί, εν μέσω διακοπών και πιθανώς χωρίς πρόσβαση στο Internet, καλούνται να προσκομίσουν στοιχεία, όπως πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, πιστοποιητικό εντοπιότητας, βεβαίωση συνυπηρέτησης κλπ. Πώς θα προλάβουν;

Η πρότασή μας δεν έγινε δεκτή από το Συμβούλιο. Ας ετοιμαστούμε για καταιγισμό ενστάσεων. Αν χρειαστείτε βοήθεια στη σύνταξη της ένστασης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Οι αιρετοί της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών σας εύχονται να έχετε σήμα, όπου κι αν βρίσκεστε και δεδομένα στο κινητό σας. Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία.

“Σας ενημερώνουμε ότι η αποστολή του ενημερωτικού δελτίου, πραγματοποιείται μέσω λίστας του σχολικού δικτύου και όποιος συνάδελφος δεν επιθυμεί να λαμβάνει τα σχετικά email, θα πρέπει να απευθυνθεί στο διαχειριστή του σχολικού δικτύου.”

 

ΜΠΟΥΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

αιρετό τακτικό μέλος

αιρετό αναπληρ. μέλος

του ΠΥΣΔΕ

του ΠΥΣΔΕ

τηλ. 6947842040

τηλ. 6930478469