ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΠΡΑΞΗ 16η/11-05-2020

 

ΘΕΜΑ 1ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σε εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ02.

Εγκρίθηκε η αναγνώριση της συνάφειας για την εκπαιδευτικό που την αιτήθηκε. Ο αιρετός της παράταξης υπερψήφισε την απόφαση.

 

ΘΕΜΑ 2ο: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Χορηγήθηκαν οι άδειες για το σύνολο ( 2 ) των εκπαιδευτικών που τις αιτήθηκαν. Ο αιρετός της παράταξης υπερψήφισε την απόφαση.

 

ΘΕΜΑ 3ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Εγκρίθηκε η αναγνώριση της προϋπηρεσίας για έξι ( 6 ), μετά από σχετική εισήγηση από το αρμόδιο τμήμα της υπηρεσίας. Ο αιρετός της παράταξης υπερψήφισε την απόφαση.

 

ΘΕΜΑ 4ο: Εξέταση αιτημάτων μαθητή για διάθεση εκπαιδευτικού προσωπικού για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Εγκρίθηκε η διάθεση για επιπλέον μία ( 1 ) ώρα της εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02 αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμος εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.01.  Ο αιρετός της παράταξης υπερψήφισε την απόφαση.

 

ΘΕΜΑ 5ο: Εξέταση αιτήματος Εσπερινού ΕΠΑΛ για κάλυψη λειτουργικού κενού στον κλάδο ΠΕ87.08 μετά από παραίτηση της αναπληρώτριας λόγω διορισμού ως μόνιμης.

Το παραπάνω αίτημα αφού εξετάστηκε, αποφασίστηκε να διερευνηθεί από την υπηρεσία αν θα μπορούσε να καλυφθεί με αναβάθμιση, ήδη υπηρετούντος εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ87.01 με μειωμένο ωράριο.

 

ΘΕΜΑ 6ο: Εξέταση αιτήματος του 7ου Γ/σίου Κατερίνης για διάθεση εκπαιδευτικού για διοικητικό έργο.

Δεν δύναται να ικανοποιηθεί το αίτημα της σχολικής μονάδας γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό.

 

ΘΕΜΑ 7ο: Εξέταση αιτήματος του 3ου Γ/σίου Κατερίνης για διάθεση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02 λόγω μακροχρόνιας άδειας.

Καλύφθηκε η ανάγκη της σχολικής μονάδας με τροποποίηση τοποθέτησης εκπαιδευτικού που ασκούσε διοικητικό έργο. Ο αιρετός της παράταξης υπερψήφισε την απόφαση.

 

ΘΕΜΑ 8ο: Κατάρτιση ονομαστικού πίνακα  οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών 2020.

Μετά από σχετική εισήγηση της υπηρεσίας εγκρίθηκε ο ονομαστικός πίνακας των οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Από τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούσαν να κριθούν υπεράριθμοι ονομάστηκαν όσοι επιθυμούσαν, εφόσον δεν υπήρχε άλλος ενδιαφερόμενος ή ονομάστηκαν αυτοί που διέθεταν τα περισσότερα μόρια μετάθεσης, εάν συγκρίνονταν με άλλο εκπαιδευτικό που επιθυμούσε. Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς που δεν επιθυμούσε κανείς να ονομαστεί υπεράριθμος, ονομάστηκαν αυτοί που είχαν τοποθετηθεί τελευταίοι στη σχολική μονάδα και σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, ονομάστηκαν αυτοί που διέθεταν τα λιγότερα μόρια μετάθεσης, μετά από σχετικό έλεγχο της υπηρεσίας.

Ο αιρετός της παράταξης υπερψήφισε την απόφαση, εφόσον πληρούνταν οι προϋποθέσεις του νόμου για την ονομασία των υπεράριθμων, παρά την καταψήφιση της προηγούμενης απόφασης καθορισμού του αριθμητικού πίνακα κενών πλεονασμάτων, λόγω του ότι δεν συνεκτιμήθηκαν οι παραιτήσεις από την υπηρεσία που οριστικοποιούνται σήμερα. Αν λαμβάνονταν υπόψη αυτό, ο σημερινός πίνακας θα ήταν σημαντικά διαφοροποιημένος ως προς τους υπεράριθμους που ονομάστηκαν και τα κενά που θα διεκδικούσαν, όσοι ονομάστηκαν υπεράριθμοι, θα ήταν σημαντικά περισσότερα.

Λόγω προβλήματος στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας ο ονομαστικός πίνακας θα αποσταλεί από την υπηρεσία ηλεκτρονικά στις σχολικές μονάδες και δίνεται προθεσμία μέχρι και την Παρασκευή 15-05-2020 και ώρα 10:00π.μ. για να καταθέσουν δήλωση προτίμησης, όσοι ενδιαφέρονται να καταλάβουν νέα οργανική θέση στα κενά που ανακοινώθηκαν. Να σημειωθεί ότι αναγκαστική άρση υπεραριθμίας δεν υφίσταται και όσοι δεν επιθυμούν να κάνουν δήλωση προτίμησης θα παραμείνουν ως οργανικά υπεράριθμοι στη σχολική τους μονάδα. Τη Δευτέρα 18-05-2020 θα γίνει το επόμενο συμβούλιο, στο οποίο θα εξεταστούν οι δηλώσεις προτίμησης όσων επιθυμούν να καταλάβουν νέα οργανική θέση λόγω υπεραριθμίας.

 

 

 

 

 

 

Τόκας Στέργιος

Τακτικό αιρετό μέλος

Email: tokasast@gmail.com

Τηλ.: 6976616716

Θεόδωρος Σιαμάγκας

Αναπληρωματικό αιρετό μέλος

Email: siamagkas@gmail.com

Τηλ.: 6981677992

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [162.00 B]