ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΜΠΟΥΛΟΥΜΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
και ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑ ΓΙΩΡΓΟΥ
Κανονική συνεδρίαση της 15-04-21 (Πράξη 10η)
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι τα θέματα που εξετάστηκαν στις 15-04-2021 είναι τα εξής:
Θέμα 1ο :Αίτημα του Δ/ντή του 2ου ΓΕΛ, που αφορούσε στην κάλυψη νέου λειτουργικού κενού στην ειδικότητα ΠΕ07, λόγω άδειας εκπ/κού.
Το αίτημα δεν ικανοποιήθηκε, λόγω έλλειψης προσωπικού .
Θέμα 2ο: Αίτηση εκπ/κού ειδικότητας ΠΕ04.01, για αναγνώριση της συνάφειας του μεταπτυχιακού της.
Τo αίτημά της έγινε ομόφωνα δεκτό.
Θέμα 3ο:Αίτημα εκπαιδευτικού ειδικότητας ΠΕ02, που αφορούσε στην επανεξέταση προηγούμενης απόφασης του συμβουλίου, σύμφωνα με την οποία διατέθηκε στο ΓΕΛ Κολινδρού, για συμπλήρωση του υποχρεωτικού της ωραρίου.
Το αίτημά της έγινε ομόφωνα δεκτό, διότι η συναδέλφισσα αντιμετώπιζε αντικειμενικό πρόβλημα μετακίνησης, στο εν λόγω σχολείο και διατέθηκε σε άλλη σχολική μονάδα της Κατερίνης.
Θέμα 4ο:Τροποποίηση προσωρινών τοποθετήσεων εκπ/κών, λόγω νέων λειτουργικών αναγκών.
Αποφασίστηκαν ομόφωνα και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Δ/νσης.
Παρατήρηση
Κατά τη σημερινή συνεδρίαση ξεκίνησε η διαδικασία υπολογισμού οργανικών κενών-πλεονασμάτων των σχολικών μονάδων, η οποία όμως δεν ολοκληρώθηκε, διότι ζήτησε αναβολή η Δ/ντρια Β΄/θμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να διευκρινιστούν κάποια σημεία της νομοθεσίας και να γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές στους πίνακες των οργανικών κενών-πλεονασμάτων.
Στην επόμενη συνεδρίαση, που θα ορίσει η Δ/ντρια Εκπ/σης, θα ανακοινωθεί ο σχετικός πίνακας και θα κληθούν οι συνάδελφοι, που επιθυμούν να χαρακτηριστούν υπεράριθμοι, να το δηλώσουν, με την προϋπόθεση να εμφανίζεται πλεόνασμα στη σχολική τους μονάδα, στην ειδικότητά τους.
Εφιστούμε την προσοχή όλων των συναδέλφων στις ανακοινώσεις της υπηρεσίας και στην τήρηση των προθεσμιών, προκειμένου να αποφευχθούν οι άσκοπες ταλαιπωρίες.
ΜΠΟΥΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
αιρετό τακτικό μέλος |
αιρετό αναπληρ. μέλος |
του ΠΥΣΔΕ |
του ΠΥΣΔΕ |
τηλ. 6947842040 |
τηλ. 6930478469 |